Szállítási szabályzat
1. A kézbesítés kizárólag Magyarországon történik, a megrendelőlapon regisztrált felhasználó által megadott postacímre. Tudomásul veszem, hogy a regisztrált felhasználó által a megrendelőlapon feltüntetett cím minősül szállítási címnek, és ez a vásárlási folyamat befejezése után semmilyen körülmények között nem módosítható. Kizárólag a regisztrált felhasználó felelős a szállításhoz megadott címért. A visszaélések elkerülése érdekében a kézbesítésért felelős fuvarozó fenntartja a jogot, hogy a regisztrált felhasználó személyazonosságát a rendelési és fizetési adatok egybeesését igazoló személyazonosító okmány igazolásával igazolja. Ugyanezen célból a regisztrált felhasználónak meg kell adnia a tranzakció vagy a szállítás során használható, lehetőleg mobil telefonszámot, valamint a kaputelefonon vagy csengőhangon a név feltüntetését a szállítási címre.
2. A szállítási határidők a vásárlás során feltüntetett időpontok. A pontos szállítási dátum kihagyása esetén ez legkésőbb 30 (harminc) napon belül megtörténik a megrendelés 'Clusimo' általi visszaigazolásától számítva.
3. A termékeknek a kijelölt fuvarozóhoz történő kiszállítását követően a regisztrált felhasználónak egy visszaigazoló e-mailt küldünk a küldeményről, amely lehetőség szerint tartalmazza a nyomkövető kódot, amellyel ellenőrizhető a szállítmány állapota a szállítmányozó weboldalán. A kézbesítés hétfőtől péntekig, a munkaszüneti napok kivételével a szokásos munkaidőben történik.
4. A kiszállítás akkor tekinthető befejezettnek, ha a terméket a megrendelőlapon feltüntetett címen a regisztrált felhasználó rendelkezésére bocsátják. Nincs kiszállítás az emeletre.
5. Abban az esetben, ha a kézbesítést vis maior akadályozza, a 'Clusimo' semmilyen körülmények között nem tehető felelőssé.
6. Ha a terméket nem vagy késve kézbesítik, a regisztrált felhasználó panaszt küldhet a 'Clusimo' címre e-mailben a következő címre: support@clusimo.hu, a szám és a dátum feltüntetésével. a rendelést a megrendelés visszaigazoló e-mailben feltüntetett módon, a kiállított számlára vonatkozó adatokon felül. A 'Clusimo' megvizsgálja a panaszt, és az eredményt a lehető leghamarabb, de minden esetben a panasz benyújtásától számított 30 (harminc) napon belül közli a regisztrált felhasználóval. Ha úgy tűnik, hogy ugyanazon dolog kézbesítésének elmaradása vagy késése a 'Clusimo' nevének tudható be, és nem a már rendezett, véletlen vagy vis maior miatti kézbesítés lehetetlenségéből adódik:
- A kézbesítés elmaradása esetén a 'Clusimo' visszatéríti a regisztrált felhasználó által kifizetett összeget a lehető legrövidebb időn belül, de minden esetben a kérelem benyújtásától számított 30 (harminc) napon belül. A visszatérítés összegét e-mailben közöljük és jóváírjuk a regisztrált felhasználó által használt fizetési móddal, kivéve, ha a felek másként állapodnak meg, vagy utalványon. Magától értetődik azonban, hogy a 'Clusimo' nem vállal felelősséget a visszatérítés rögzítésének késedelmeiért, amelyek a regisztrált felhasználó által használt fizetési módtól, a 'Clusimo' bankintézetétől vagy a Regisztrált személy bankjától függenek. Felhasználó. A regisztrált felhasználónak az aktuális kereskedelmi ajánlatokra való feliratkozási lehetősége változatlan marad;
- az Oldalon feltüntetett konkrét szállítási határidőhöz képest 30 (harminc) napot meghaladó késedelem esetén, vagy adott esetben a következő időponttól számított legfeljebb 30 (harminc) napos határidőre tekintettel a megrendelés elküldésekor, ha a regisztrált felhasználó meg kívánja őrizni a megvásárolt termékeket, a 'Clusimo' a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 30 (harminc) órán belül visszatéríti a regisztrált felhasználó által kifizetett szállítási költséget. Ha azonban a regisztrált felhasználó nem kívánja megtartani a termékeket, az előző bekezdés irányadó.
Átvételi módok, átvételi díjak
-
MPL futárszolgálat
Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség. Fizethet bankkártyával vagy készpénzzel. A kézbesítést kérheti lakcímére, vagy akár munkahelyére. Országos lefedettség.
Kétszeri kézbesítési kísérlet MPL Üzleti csomag esetén, amelyet az alapdíj tartalmaz. Bővebb info: https://www.posta.hu/kuldemeny_erkezese/haznal_torteno_csomagkezbesites
Rendelés összeg
Rendelési Összeg
Szállítási díj
0 Ft
4.999 Ft
1.000 Ft
5.000 Ft
felett
INGYENES
4-25 munkanap
A következő márkáknál fordulhat elő hosszabb szállítási határidő:
|
|
|
100% Cashmere |
|
Alessandro dell'Acqua |
|
Aquascutum |
|
Armata di Mare |
|
Bric’s |
|
Burberry |
|
Casio |
|
Casio |
|
Cavalli Class |
|
CK watches |
|
Eastpak |
|
Egon Von Furstenberg |
|
Esprit |
|
Fashion Attitude |
|
Ferrè Milano |
|
Furla |
|
Guess Collection |
|
Harmont & Blaine |
|
Husky |
|
Invicta |
|
Just Cavalli |
|
La Casa di Tina |
|
Lamarthe |
|
Le Telerie |
|
Malo |
|
MCS |
|
Missoni |
|
Nike |
|
North Sails |
|
Philipp Plein |
|
Plein Sport |
|
Prada |
|
Roberto Cavalli by Franck Muller |
|
Ungaro |
|
Vans |
|
Versace |
|
Versace Jeans |
|
Versace Jeans |
|
Yodeyma |
|
Zenobi |
Minden egyéb márkájú termék eseték a 4-8 munkanapos szállítási határidő az irányadó.
-
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 25 nap. Az Eladó késedelme esetén a Vevő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az Eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a Vevő jogosult a szerződéstől elállni. Az egyes szállítási módoknál az általános teljesítési határidőtől esetlegesen eltérő szállítási határidőt minden esetben jelezzük.
Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés
Amennyiben Ön korábban már úgy rendelt Árut, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy az Áru nem kereste jelzéssel érkezett vissza az eladóhoz, az Eladó a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti.
Eladó visszatarthatja az Áru átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy az Áru árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett Áru esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár és a szállítási díj összegét). Amennyiben az Áru ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.
